سفارش تبلیغ
صبا ویژن
f_yousel
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
یکشنبه 89 خرداد 23 ساعت 1:42 عصرادعا می شود که ظهور آقا نزدیکه...

بخشی از سخنرانی حجه الاسلام پناهیان (سال 1384)

ادعا می شود که ظهور آقا نزدیکه...

یک مقدمه: در روایات ما هست که هر کسیکه فرج را نزدیک نداند دچار قصاوت قلب می شود؛ طبیعتا از آن طرف حساب بکنید، هر کسی که دارای قصاوت قلب باشه نمی تواند بپذیرد ظهور نزدیک است. ظهور انقدر امر مهم و حساس و مورد علاقه و مورد توجه مداوم یک مومن و منتظر است که "أنهم یرونه بعیدا و نراه قریبا".  دیگران ممکن است آن را دور ببینند اما ما آن را نزدیک می بینیم. از نظر روحی همه باید فرج را نزدیک ببینند و خودشان را در آستانه فرج حس کنند.

بر اساس آن چیزی که به ما یاد دادند ما بر اثر علاقه مان و ایمانمان باید ظهور را نزدیک حس کنیم. اما جدای از این مقدمه که نزدیک بودن ظهور را همه باید از روی حس قوی خودشان به دلایل روانی در خودشان داشته باشند، سه نوع دلیل برای نزدیک بودن ظهور وجود دارد که یکی از دیگری مهمتر هست.

نوع اول از دلایل نزدیک بودن ظهور آقا امام زمان (عج) دلایل شهودی ست. دلایل شهودی یعنی چی؟ اولیا خدا از چه طریقی، نمیدانم ولی آنا خیلی چیزها رو میتوانند بفهمند؛ میفهمند و خبرش را میدهند به بعضی از اطرافیانشان، ومعمولا هم زیاد ابهامش رو باز نمی کنند. آیا از این جور اخبار استفاده می شود که ظهور نزدیک است ؟ ... به شدت!

نمونه های زیادی داریم از خبرهایی که عرفا در مورد شکل گیری انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و حتی رهبری آقا از سال های سال قبل از پیروزی انقلاب داده اند. به کرات حرفها و اشاراتی نقل شده که یک نمونه اشاره ای خدمتتان عرض می کنم.

با خداست، هیچکس نمی تواند وقت تعیین بکند ولی ما میتوانیم چیزهایی بشنویم. آیت الله ناصری که خیلی صریح از آیت الله بهجت نقل کردند که پیرمردهای این دوران هم ظهور را درک خواهند کرد. و به خود بنده دو نفر از علمای بزرگوا ر که هردو رو میشناسید از قول آقای بهجت گفته اند که ایشان اتفاقات عراق را مرتبط با قصه سفیانی می دانند.

به گروه دوم یعنی دلائل ظهور می پردازیم که شهودی نیستند و شامل اخباری هستند که در روایات از ائمه معصومین در مورد آخرالزمان آمده، و اگر بخواهیم همه را بگوییم خیلی مفصل می شود. در کتاب "بیان الائمه" (آخرین چاپ آن 23 سال پیش در بیروت بوده) که براساس روایات نوشته شده و در ان آمده است ،کشورهای کفر اسلحه ها و نیروهای نظامی خودشان را در خاور میانه و کشورهای اسلامی پیاده می کنند ولی وقتی می خواهند وارد عراق شوند با جنگ از جنوب وارد عراق می شوند و شهرها را یکی پس از دیگری می گیرند، تا بغداد؛ که بغداد رو عفوا ً و بدون درگیری تصرف می کنند و وارد بغداد می شوند. چون امرای بغداد از عمله های خود کشورهای غربی اند (لأن أمرائهم من عملائهم)، لذا بغداد را بدون گلوله می گیرند.

آیا شما این اتفاقات را ندیدید؟ و بعد در روایات نوشته تا چند سال در این کشور درگیری و خونریزی و هر چند ماه یک بار یه حاکم عوض می شود و بعد از 2 سال هم چه اتفاقی پیش می آید را نوشته و همه اینها را براساس روایات و تحقیق نوشته اند، چشم بندی که نیست، و شما دارید اینها رو می بینید.

ویا در اخبار آخرالزمان و ظهور داریم که اگر کسی که امیر حجاز یا عربستان شد، عبدالله باشد و این عبدالله مرد، دیگر هیچ فاصله ای با ظهور ندارید و شمارش معکوس برای ظهور رو خواهیم داشت؛ چالشهای عبدالله و آمریکا هم در اخبار وجود دارد و میتوانید ببینید...

ملک عبدالله بن عبدالعزیز  پادشاه عربستان

بزرگان اهل روایت و تاریخ فرمودند از علائم ظهور چیزی جز هفت هشت ماه قبل از ظهور باقی نمانده. این یعنی اینکه، علائمی که ظاهر نشده آنهایی هستند که اگر ظاهر بشود فوقش 2 ماه 3 ماه یا فوقش 6 ماه به ظهور مونده. بعضی جاهها این صحبتها رو که کردم، گفتن ببینید فلانی وقت تعیین کرده.

دوستان دقیق گوش نکردن که ببینن چی میگم ! میگن این حس رو در ما ایجاد میکنی؛ من میگم البته که ایجاد میکنم. و من وقتی موفق هستم که این حس رو حتی ایجاد کنم که این جمعه آقا میاد؛ حس رو حتی دوست دارم زودتر ازاین هم ایجاد کنم .

نوع سوم دلائل ظهور. نه دلایل شهودی خیلی مهمه و نه دلائل اخباری و حادثه ای ؛ بلکه دلائل نوع سوم که قواعد ظهور هستند خیلی مهم است. اما یکی دو نکته ... در روایات هست که وقتی ظهور رخ می دهدد مومنین تعجب میکنند و میگویند خیلی زودتر از آنی که ما فکر می کردیم شد. در روایت گاهی ما رو ترسوندن و گفتن آماده باشید برای ظهور که اگر ظهور رخ بدهد ، دیگر نمی توانید خیلی از آمادگیها رو آن موقع پیدا بکنید، پاکی روح، پاکی نفس، پاکی جان.

دلائل سوم نزدیک بودن ظهور که قواعد ظهوره ، شامل چه چیزهایی می شود؟ ا- ظلم فراوان می شود ، یعنی ظلم فاحش و علنی می شود.

2-یکی دیگر از قواعد ظهور، جدا شدن حق از باطل است. در جهان دارد این اتفاق می افتد؛ و حماقتها و فریب ها دارد از بین می رود . و شیعه در اینجا در اثر معرفت، حق رو از باطل تشخیص می دهد و نه در اثر کتک خوردن. مثلا خیلی ها تو عراق که فکر میکردند که آمریکا منجیه، فهمیدند که امریکا منجی نبوده. یه دختر آمریکایی تو فلسطین میاد از حق دفاع کنه که توسط تانکهای اسرائیلی له می شود، و اخبارش تمام امریکا را می لرزاند؛ تو جامعه شیعی مسلمان خودمان هم همین طور ، غربال عجیبی دارد صورت میگیرد.

3- ذکر و یاد امام زمان (ع) زیاد می شود ، ذکر و یاد درست و حسابی ... که دشمنان آقا امام زمان (عج) و خیلی ها سعی کردند این را از بین ببرند.  

یکی از نکات جالب رو به عنوان حسن ختام بگویم ؛ آقا امام صادق ( ع) فرمودند که در آخرالزمان مواظب بیرقهای الکی باشید که ادعا میکنند منجی عالم هستند ، رهبر جهان اسلام هستند . یکی از شیعیان پرسید چی کار کنیم که منحرف نشیم، امام صا دق (ع) گوشه پرده خیمه رو که ظاهرا در صحرای منا بودند بالا زدند و افتاب اومد تو ،فرمودند شیعیان ما آخرالزمان اشتباه نمی کنند و خط را می شناسند؛ شما می دانستید صدام یکی از همین بیرقهای الکی رهبری جهان اسلام بود؟ باور می کنید؟ یا بن لادن... ، یکی از پرچمهای دروغین دیگر سرهنگ قذافی است که خودش را رهبر جهان اسلام می داند.

آقای کورانی از علمای لبنان و مولف کتاب عصر ظهور که ما 25 سسال پیش کتاب ایشان رو می خواندیم تعجب میکردیم؛ ایشان زمانی که جنگ ایران و عراق هنوز شروع نشده بوده، نوشته بودند که عتبات(کربلا و نجف) مورد هجوم دشمنان قرار میگیرند، شیعیان کشته می شوند و رهبری ایران نیروهای مسلح خودش رو آماده دارد ولی دخالت نمی کند و بعد آقای کورانی مینویسند: من تعجب می کنم که چرا رهبری ایران دخالت نمی کند و مثلا نجف را نجات نمی دهد از دست دشمنان و میگوید این دلیلش برای من معلوم نیست ، احتمالا فرمان مستقیم از امام زمان (ع) دارد و یا می خواهد در آستانه ظهور سربازانش را حفظ کند برای ظهور و ...

دقیقِ سخنان حضرت آیت الله بهجت در دو سال پیش تابستان که به حاج آقا ابو ترابی فرموده بودند و ایشون به من فرموده بودند ،بنده عرض میکنم خدمت شما ...

حاج آقا ابوترابی فرمودند ؛ایشون کسالتی داشتند براشون دکتر بردیم ، نشسته بودیم ...بعد اینکه دکترا رفتند ایشون بیهوا برگشتن رو به من و فرمودن که آدم از طرفی باید دعا کنه برای نزدیک شدن فرج و از طرفی بلاهایی که در راهه، بلاهای سفیانی . اینا رو آدم چه جوری تحمل بکنه ، آدم نمیدونه که از خدا مرگ خودشو بخواد و یا بخواد زنده بمونه و ظهور آقا رو ببینه، بلایای آستانه ظهور رو چی کار بکنه؟...


متن فوق توسط: تینا نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)
یکشنبه 89 خرداد 23 ساعت 1:42 عصراول ضمیر غائب مفرد کجایی؟ (دانلود صوت)












 همخوانی صوتی بسیار زیبا در مدح امام زمان(عج)

 

 

برای دانلود بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 



متن این نوا:


آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد
شاید دعای مادرت زهرا بگیرد

آقا بیا تا با ظهور چشمهایت
این چشمهای ما کمی تقوا بگیرد
پایین بیا خورشید پشت ابر غیبت
تا قبل از آنکه کار ما بالا بگیرد
آقا خلاصه یک نفر باید بیاید
تا انتقام دست زهرا را بگیرد

آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد
شاید دعای مادرت زهرا بگیرد


من گریه میریزم به پای جاده ات تا
آیینه کاری کرده باشم مقدمت را
اول ضمیر غائب مفرد کجایی
ای پاسخ آدینه های پر معما
حتمی بی چون و چرا برگرد شاید
راحت شویم از دست اما و اگر ها
آقا نماز جمعه این هفته با تو
پای برهنه آمدن تا کوفه با ما


آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد
شاید دعای مادرت زهرا بگیرد


پایان شبهای بلند انتظاری
آیا برای آمدن میلی نداری ؟
من نذر کردم خاک پایت را ببوسم
آیا سر این بنده منت میگذاری
من دل ندادم تا که روزی پس بگیرم
میخواستم پیشت بماند یادگاری

آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد
شاید دعای مادرت زهرا بگیرد
 


متن فوق توسط: تینا نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)
یکشنبه 89 خرداد 23 ساعت 1:42 عصرپاسخ چند سوال در مورد طلسم
سلام.
کما فی السابق هنوز هم سوالاتی در خصوص نحوه استفاده از طلسم ها و ساعت ها و قمر در عقرب و البته خواص این طلسم ها پرسیده می شود. پیشنهاد می کنم قبل از انجام طلسم ها این چند نکته کوتاه را ملاحظه بفرمائید.
  • اساس و فلسفه طلسم بر آزمایش الهی است. یعنی اولاً باید بدونید که اگر خداوند نخواهد هیچ چیزی با هیچ طلسمی اتفاق نخواهد افتاد. اما در این عالم مادی بر اساس قانون علیت خداوند هر کاری را با اسباب و عللش انجام می دهد. در مورد طلسم هم همین موضوع صادق است. مثل باز کردن پنجره ای که باعث جریان هوای بیرون به داخل می شود طلسم هم می تواند جریانی را از عالم ماورا به داخل زندگی ما باز کند. اما طبیعتا تابع شرایطی است. از جمله این شرایط خواست خداوند، انجام درست عمل و نیت است. با نیت پلید نمی توان طلسم را ایجاد کرد مگر با توسل به شیطان.
  • بسیاری از افرادی هستند که ادعا می کنند می توانند میان زن و شوهر اختلاف بیاندازند و یا... که باید بگویم آنها این کار را بهواسطه ارتباط با شیاطین انجام می دهند نه با طلسم.
  • از طرفی کسانی که طلسم می شوند نیز خود دارای زمینه هستند. مثلا بواسطه انجام گناهانی و یا داشتن حقوقی بر گردنشان این بلاها بر سرشان می آید. و یا مشیت خداوند این است که با این وسیله ها امتحان بشوند.
  • پیشنهاد می کنم از طلسم اگر مضطر نیستید استفاده نکنید چون حتی استفاده مشروع آن هم مستلزم پرداخت کفاره و انجام ریاضت های خاصی است که اثر گذار باشد. اگر نگاهی به کسانی که این طلسم  ها را می نویسیند و یا استفاده می کنند بیاندازید می بینید که نه وضع زندگی مناسبی دارند و نه خانواده پایداری. دلیلش هم پرداخت این کفاره ها واثرات سوء است. چون اگر کسی خودش طلسم نویس باشد پس طبعا باید بتواند وضع مالی مناسبی برای خودش از آن راهها هم فراهم کند.
  • برای آشنا شدن با طلسم کتاب شیخ بهائی خیلی مفید است. مجمع دعوات کبیر میرداماد هم مناسب است. اینها کتابهای معتبری از زبان آدمهای بسیار معتبر هستند. کتابهای دیگری هر بازار هستند مثل "طم طم هندی" که البته کشکولی هستند از موارد ذکر شده در کتب دیگر و البته مستند و موثق نیستند.
  • اگر واقعا اصرار دارید از روی کنجکاوری طلسم های عجیبی را بدست آورید کتاب "ختم الیهود" که گنجینه طلسم های بنی اسرائیل است را می توانید تورق کنید اما به هیچ وجه توصیه نمی کنم.
  • در واقع حتی وقت گذاشتن برای خواندن هم به شما توصیه نمی کنم.
  • نکته آخر این که در مورد اعداد و علم جفر: علم جفر شاخه ای از علم است که برای بشر هنوز کشف نشده اند و یا در دست عده بسیار قلیلی قرار دارد. در روایات داریم که تمام علم بشر تا زمان ظهور حجت 2 حرف است و 25 حرف آن پس از ظهور و بواسطه ایشان آشکار می شود. یعنی علومی مثل کیمیا، لیمیا، سیمیا و... نیز وجود دارند و بسیار هم معتبر و کارگشا هستند اما استفاده از آنها به صورت رمزگونه و سینه به سینه تحت نظر استاد منتقل می شود و فراگیر نیست. چرا که سوء استفاده از این علوم به مراتب خطرناکتر از علوم طبیعی است.

موید باشید

یا علی


متن فوق توسط: تینا نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

در این قسمت می خواهیم برخی از انگیزه هایی که باعث ازدواج می شوند اما معمولاً به  ازدواجهای ناموفق منجر می شوند را ذکر نمائیم. اینها دلایلی هستند که باعث می شوند بدون انیکه عاشق شده باشید، با کسی رابطه ای را آغاز کنید.

1- فشار سنی

بسیاری از مراجعان من نسبت به روابط با نامزد خود مردد هستند، در دوران نامزدی که دوران طلایی زندگی نامیده می شود بارها با هم جرو بحث دارند. نشانه ها و علایم هشدار دهنده ی بسیار زیادی وجود دارد که حاکی از این است که این روابط رضایت بخش نیست.اما وقتی از آنها سؤال می شود که چرا می خواهند به این ازدواج تن در بدهند؟ جواب می دهند که سنشان به 30 سالگی نزدیک شده است. تمام دوستان و همکلاسیها ازدواج کرده و صاحب فرزند هم شده اند.و از همه مهمتر تصور می کنند که شاید خواستگار دیگری پیدا نکنند، لذا بنا به این دلایل به ازدواجی تن در می دهند که از ابتدا نیز هیچگونه عشقی در کار نیست.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...


متن فوق توسط: تینا نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)
مداحی بسیار زیبا و معنوی از جواد مقدم

تو توی طومار زوارت اسم مو ننــــــــــــــــــــــــدازی از قلم ثار الله

هجر تو دیدم من قسمت میدم من به همون دستا که شد قلم ثارالله

همیشه رؤیای ضریحت.. کشـــــونده تا پای ضریحت

میزنم اخرش یه روزی.. بوسه بجای جای ضریحت

اربابم اربابم


دریافت فایل تصویری:

تو توی طومار زوارت اسممو نندازی از قلم ثارالله 

تو توی طومار زوارت اسممو نندازی از قلم ثارالله 


متن فوق توسط: تینا نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)
   1   2      >

درباره خودم
f_yousel
تینا
آرشیو یادداشت ها
خرداد 1389
خرداد 89
آبان 89
لوگوی من
f_yousel
لوگوی دوستان من


اشتراک در خبرنامه