سفارش تبلیغ
صبا ویژن
f_yousel
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
یکشنبه 89 خرداد 23 ساعت 1:42 عصرپاسخ چند سوال در مورد طلسم
سلام.
کما فی السابق هنوز هم سوالاتی در خصوص نحوه استفاده از طلسم ها و ساعت ها و قمر در عقرب و البته خواص این طلسم ها پرسیده می شود. پیشنهاد می کنم قبل از انجام طلسم ها این چند نکته کوتاه را ملاحظه بفرمائید.
  • اساس و فلسفه طلسم بر آزمایش الهی است. یعنی اولاً باید بدونید که اگر خداوند نخواهد هیچ چیزی با هیچ طلسمی اتفاق نخواهد افتاد. اما در این عالم مادی بر اساس قانون علیت خداوند هر کاری را با اسباب و عللش انجام می دهد. در مورد طلسم هم همین موضوع صادق است. مثل باز کردن پنجره ای که باعث جریان هوای بیرون به داخل می شود طلسم هم می تواند جریانی را از عالم ماورا به داخل زندگی ما باز کند. اما طبیعتا تابع شرایطی است. از جمله این شرایط خواست خداوند، انجام درست عمل و نیت است. با نیت پلید نمی توان طلسم را ایجاد کرد مگر با توسل به شیطان.
  • بسیاری از افرادی هستند که ادعا می کنند می توانند میان زن و شوهر اختلاف بیاندازند و یا... که باید بگویم آنها این کار را بهواسطه ارتباط با شیاطین انجام می دهند نه با طلسم.
  • از طرفی کسانی که طلسم می شوند نیز خود دارای زمینه هستند. مثلا بواسطه انجام گناهانی و یا داشتن حقوقی بر گردنشان این بلاها بر سرشان می آید. و یا مشیت خداوند این است که با این وسیله ها امتحان بشوند.
  • پیشنهاد می کنم از طلسم اگر مضطر نیستید استفاده نکنید چون حتی استفاده مشروع آن هم مستلزم پرداخت کفاره و انجام ریاضت های خاصی است که اثر گذار باشد. اگر نگاهی به کسانی که این طلسم  ها را می نویسیند و یا استفاده می کنند بیاندازید می بینید که نه وضع زندگی مناسبی دارند و نه خانواده پایداری. دلیلش هم پرداخت این کفاره ها واثرات سوء است. چون اگر کسی خودش طلسم نویس باشد پس طبعا باید بتواند وضع مالی مناسبی برای خودش از آن راهها هم فراهم کند.
  • برای آشنا شدن با طلسم کتاب شیخ بهائی خیلی مفید است. مجمع دعوات کبیر میرداماد هم مناسب است. اینها کتابهای معتبری از زبان آدمهای بسیار معتبر هستند. کتابهای دیگری هر بازار هستند مثل "طم طم هندی" که البته کشکولی هستند از موارد ذکر شده در کتب دیگر و البته مستند و موثق نیستند.
  • اگر واقعا اصرار دارید از روی کنجکاوری طلسم های عجیبی را بدست آورید کتاب "ختم الیهود" که گنجینه طلسم های بنی اسرائیل است را می توانید تورق کنید اما به هیچ وجه توصیه نمی کنم.
  • در واقع حتی وقت گذاشتن برای خواندن هم به شما توصیه نمی کنم.
  • نکته آخر این که در مورد اعداد و علم جفر: علم جفر شاخه ای از علم است که برای بشر هنوز کشف نشده اند و یا در دست عده بسیار قلیلی قرار دارد. در روایات داریم که تمام علم بشر تا زمان ظهور حجت 2 حرف است و 25 حرف آن پس از ظهور و بواسطه ایشان آشکار می شود. یعنی علومی مثل کیمیا، لیمیا، سیمیا و... نیز وجود دارند و بسیار هم معتبر و کارگشا هستند اما استفاده از آنها به صورت رمزگونه و سینه به سینه تحت نظر استاد منتقل می شود و فراگیر نیست. چرا که سوء استفاده از این علوم به مراتب خطرناکتر از علوم طبیعی است.

موید باشید

یا علی


متن فوق توسط: تینا نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
f_yousel
تینا
آرشیو یادداشت ها
خرداد 1389
خرداد 89
آبان 89
لوگوی من
f_yousel
لوگوی دوستان من


اشتراک در خبرنامه