سفارش تبلیغ
صبا ویژن
f_yousel
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
شنبه 89 آبان 8 ساعت 12:22 عصرنوشتن نامه به فرشته

 

نوشتن نامه به فرشته

نامه به فرشته " که دعایی نهانیست، می تواند در زندگی خودتان و دیگران معجزه ها و شگفتیهای عظیمی به وجود آورد.این شیوه به سرعت به اندیشه هایتان نظم الهی می بخشد و شما را از برخوردهای غیر لازم و نگرانیها نجات می دهد.در روابطتان با دیگران شگفتی به وجود می آورد و دشمنان را به دوست تبدیل می کند و شما را به سوی توانگری و ثروت سوق می دهد.

اگرنمی توانید با کلام کسی را متقاعد کنید که رفتارش را تغییر بدهد، اگر با همسر، دوست، پدر و مادر ، همسایه، رئیس یا هر کسی مشکل دارید، اگر کسی که به شما مقروض است پولتان را نمی دهد، اگر از رفتارهای کسی عصبی می شوید اما نمی توانید او را که خطا می رود، به مسیر درست هدایت کنید وهزاران اگر دیگر، بدانید که راه حل مسئله ی شما اینجاست.

استادی داشتم که می گفت حرف حق را باید فقط یک بار به افراد بگوئید، بعد از آن باید از طریق نامه دادن به فرشته ی آنها بخواهید که به حرفتان گوش بدهند. زیرا با این شیوه شما با خدای درون فرد مورد نظر ارتباط برقرار می کنید.

برای برآورده شدن هر آرزویی می شود به فرشته های خودمان یا دیگران نامه بنویسیم و از این قدرت جادویی که خدا برای محافظت ما آفریده، استفاده ببریم. واژه ی فرشته یعنی فرستاده ی خدا. هر گاه دیدید از شکستی به شکست دیگری رهسپارید، یا هر گاه که وسوسه می شوید خودتان را به باد انتقاد و ملامت بگیرید، حتما" به فرشته ی خودتان نامه بنویسید

برای هر خواسته و آرزو ، باید به فرشته ی آنچه که می طلبید، نامه بنویسید. اگر برای خودتان یا دیگری حمایت می خواهید، به فرشته ی حمایت نامه بنویسید. اگر جویای سلامت هستید، به فرشته ی شفا نامه بنویسید، اگر خواهان محبت هستید، به فرشته ی عشق، اگر ازدواج می خواهید، به فرشته ی زناشویی.فرشته ها بسیارند : فرشته ی هماهنگی، فرشته ی شادمانی، فرشته ی خرد و فرزانگی، فرشته ی هدایت و راهنمایی، فرشته ی ثروت و توانگری، فرشته ی فهم و شعور، فرشته ی رشد و کمال معنوی، یا هر فرشته ای که در این لحظه به او نیاز دارید.

اگر برای فرشته ای نامه نوشتید و به نتیجه نرسیدید، خوب دقت کنید شاید باید نامه را خطاب به فرشته ی دیگری بنویسید.

فراموش نکنید همانطور که می توانید به فرشته ی دیگران نامه بنویسید می توانید به فرشته های خود هم نامه بنویسید.

 


متن فوق توسط: تینا نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
f_yousel
تینا
آرشیو یادداشت ها
خرداد 1389
خرداد 89
آبان 89
لوگوی من
f_yousel
لوگوی دوستان من


اشتراک در خبرنامه